onsdag 18 november 2009

stenslipning i Svartlå

Nu är jag på gång och slipar nya sten smycken all sten som jag använder kommer från trakten här är det en ring i silver som ska bli färdig stenen är en epidotskarn och är plockad i vår skidbacke storklinten (se www.storklinten.se)Här en svart sten med vita teckningar det är en dubbelskipad cabochon
smycket är infattad i vegetabiliskt garvat renskinn som är tvinnat och bandet har en knapp av renhorn

Den 29/11 är det ju 1:a advent och då kommer jag att delta i julmarknaden i Harads kommer Ni dit så får Ni se fler av mina hantverk
Annars kan Ni alltid träffa mig i min stenverkstad
ring då 070-318 05 40
kramar från vivianné


1 kommentar:

  1. Hej! Så fint du har fått det på din nya blogg. Lycka till med din nya butik.

    Ha en fin advent/ Mimmi

    SvaraRadera