tisdag 29 september 2009

Knappar av sten från Svartlå

Hej på er alla!

Nu var det ett tag sedan det är mycket nu , och jag som trodde att det skulle bli JÄTTE LUGNT

nu när jag hade sålt mitt företag Blomgården Svartlå.

visseligen så kan jag ta lite sovmorgon och är inte lika styrd av tider som tidigare men nu håller jag och min man på att färdigställa där jag ska ha min gårds butik och sälja hantverk av olika slag.

bland annat sten knappar som ni ser här nedan, ingen är den andra lik alla mönster skiljer sig åt och så är det ju när man inte masstillverkar något i en maskin.

istället för ett smycke varför inte en unik stenknapp på något ställe, kläder, väska, halsduk bara fantasin sätter gränser.


Snart ska ni få se mitt höst pyssel det är så roligt när hösten och mörkret kommer

bilder kommer nästa gång .

och jag lovar nu ska jag skriva oftare, tittar ofta in till er på andra bloggar där ska jag ochså lämna kommentarer oftare för jag vet ju själv så glad man blir när någon ser att man finns

Hej för denna gång

Vivianné

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar