söndag 6 september 2009

Svartlå stenhantverk

Hej på Er alla!
Nu har det hänt mycket det är därför som jag ej har varit ute i cyberrymden och kommenterat och skrivit så mycket.
Jag och min livskamrat har i en dryg månad nu fixat och donat i vårt "gamla" hus här i Svartlå.
Vi har rivit ut tapeter, rivit väggar, lagt nytt golv målat, målat putsat fönster skurat .....
Men nu är i stort sett försäljnings delen klar för min nya gårdsbutik på landet.
Lovar att jag ska bli bättre på att skriva och visa bilder från mitt inspirations hörn i livet
kram
Vivianné
lämna gärna en kommentar så blir jag glad

3 kommentarer:

  1. Hejsan,
    Så spännande med en gårdsbutik! Ska bli kul att se bilder!/Fredrika

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att få se bilder på gårdsbutiken kul att träffa dig i boden Linda hälsar
    Hoppas vi kan komma på besök när du öppnar, Linda och hennes man har fullt upp med att renovera ett husde börjar bli klara håller på med lister och sånt
    Ha det bra

    SvaraRadera
  3. Tack för titten och den söta kommentaren inne hos mig. Ska bli spännande att följa ditt bygge och se dina alster såsmåningom!

    Kram, Carina

    SvaraRadera