tisdag 29 december 2009

Shabby chic i Svartlå

Hej igen!
snart är det nytt år
och jag går och ser fram emot att få ta bort julen för denna gång.
Men jag har bestämt mig att denna gång blir det först efter tretton dagen.
Har ni läst denna bok?
Inred och dekorera
ljust och lantligt
av Anna Örnberg
Här får man många tips om man tycker om shabby chic stilen
allt behöver inte kosta en massa pengar, se med nya ögon på det som du redan har
håll en enhetlig ljus färgskala
var glad om du har arvegods, annars gå på loppis
sätt ihop inspirerade stileben
jag bara älskar denna stil, som ger ett lugn och skänker harmoni
ni kommer att få se bilder från mitt hem framöver
Något vitt, något grått
något nytt, något fått
något gammalt och slitet
något blankt, feminimt och litet...
Vivianné

1 kommentar:

  1. Gott nytt år
    Hoppas ni snart får resa till Bali, hoppas själv på en vinst Ha det bra

    SvaraRadera